Brezplačna poštnina pri nakupu nad 50€

ULLA, znamka, ki se zanaša na blagodejne koristi CBD (MarketingMagazin)

ulla-mm-clanek
Na slovenski trg kozmetičnih izdelkov in prehranskih dopolnil je leta 2020 vstopila tudi blagovna znamka Ulla. Njihovi izdelki slonijo na sinergizmu aktivnih snovi, za katere je znanstveno dokazano, da ugodno vplivajo na zdravje, velik poudarek pa je na naravnih snoveh.

Pogovarjali smo se z Lukom Deklevo, direktorjem podjetja Ulla, ki nam je zaupal, katere so njihove največje prodajne uspešnice in komu priporoča izdelke.

Pri blagovni znamki Ulla so prve izdelke na trg poslali v času pandemije in naleteli na izjemen odziv. Kozmetično linijo je zanje zasnovala doc. dr. Eva Tavčar, magistra farmacije, ki večji del svoje akademske kariere posveča zdravilnim učinkom sestavine CBD. »Zelo smo zadovoljni, da so se uresničila naša pričakovanja, verjeli smo namreč, da je na slovenskem trgu prostor za lokalno, pristno blagovno znamko, prepričani pa smo tudi, da sodobni čas zahteva, da za izdelkom stojijo ljudje, znanstveniki z imenom in priimkom,« pravi Luka Dekleva. Na vprašanje, zakaj CBD, pove, da je ta sestavina v zadnjih letih vedno bolj uveljavljena pri zdravljenju številnih bolezni. V telesu deluje v endokanabinoidnem sistemu, glavnem regulatorju ravnovesja v telesu, ki je bil odkrit šele v 90. letih prejšnjega stoletja, zato je raziskovanje njegovih učinkov zelo aktualno in priljubljeno. »Brez dvoma CBD na koži deluje proti seboreji in vnetjem, poleg tega kožo vlaži in ščiti, kar mu je pripisala tudi Evropska komisija z uvrstitvijo na listo priznanih kozmetičnih surovin Cosing. CBD je zelo aktualen v farmaciji, trenutno je veliko kliničnih raziskav, ki raziskujejo njegove učinke pri zdravljenju atopijskih dermatitisov, celjenju ran, aknah, luskavici in številnih drugih, zato pri blagovni znamki Ulla upamo, da bo ostal na voljo širšemu krogu uporabnikov kot kozmetična surovina in ga ne bodo uvrstili zgolj med zdravila,« pove sogovornik. Doda, da se s CBD-jem podobno dogaja tudi na področju prehrane: »Je tako učinkovit in vsestranski, da se vedno bolj uporablja za zdravljenje resnih bolezni s poudarkom na živčnem in imunskem sistemu, kar dokazujejo vedno nove klinične raziskave.«

 

IZDELKI, PO KATERE BI SE UPORABNIKI VRAČALI

V okviru blagovne znamke so uporabnikom na voljo tri linije izdelkov: kozmetična in linija prehranskih dopolnil ter linija vitaminskih pršil. Pravijo, da so želeli izdelke, ki bi bili znanstveno utemeljeni, aktivni in neškodljivi ter po katere bi se uporabniki vračali. Skupni imenovalec kozmetične linije in prehranskih dopolnil je zdravilna komponenta konoplje CBD in edinstvena kombinacija drugih sestavin.

Izdelki blagovne znamke Ulla torej slonijo na sinergizmu aktivnih snovi, za katere je znanstveno dokazano, da ugodno vplivajo na zdravje, poudarek pa je na naravnih snoveh. »V izdelkih ni snovi, ki zgolj povečujejo volumen izdelka, nižajo ceno in predvsem takšnih, ki bi lahko kakor koli škodile uporabnikom in jih žal v sodobni kozmetiki najdemo veliko. Sestavine so certificirane s strani uveljavljenih proizvajalcev kozmetičnih surovin. Nekatere analiziramo tudi sami,« pojasnjujejo pri Ulli.

Največja prodajna uspešnica so trenutno njihovi serumi s CBD, tako linija za občutljivo kožo (ang. sensitive) kot tudi linija proti staranju (ang. anti-aging). »Kakovostne sestavine in blagodejna nota serumov so prepričali slovenske potrošnice. Zelo smo ponosni tudi na peno in olje za intimno nego, ki je letos tudi prejelo naziv Grazia Beauty Awards, kar nas je zares razveselilo. Po tako kratki poti na trgu smo že poželi nekaj sadov, ker snujemo nadaljevanje kozmetične linije, pa smo prepričani, da se bomo z njo še bolj utrdili na trgu,« pravi Luka Dekleva.

 

ZA ZDRAVO JESEN IN ZIMO TER ŽIVLJENJE Z MANJ STRESA

V tem času, ko bodo dnevi vedno hladnejši, so za uporabnike zanimiva tudi vitaminska pršila, ki pomagajo dvigniti odpornost in okrepijo imunski sistem. Dopolnila so v obliki pršil, veganska in brez glutena, torej primerna za vse. Omogočajo, da na zelo enostaven način v telo vnesemo vse potrebne snovi in predstavljajo priročen način za dopolnitev dnevnega vnosa potrebnih hranil. Z enostavnim načinom uporabe omogočajo tudi boljšo absorpcijo hranil, saj se snovi hitreje absorbirajo v krvni obtok skozi ustno sluznico. To pomeni, da lahko organizem hitreje izkoristi hranila za krepitev imunskega sistema. Priporočajo jih tistim, ki si želijo zaščititi imunski sistem pred jesensko-zimskim časom, ko kroži največ virusov, in vsem, ki želijo vzdrževati svoje dobro počutje skozi vse leto.

V ponudbi imajo tudi naravno pršilo, ki deluje kot pomoč pri stresu in koncentraciji, ki je v času, ko nas večina živi intenzivno življenje z veliko mero pritiska in stresa, še kako aktualno. »Anksiozne motnje, vključno s panično motnjo, so najpogostejše duševne motnje v sodobnem svetu in so povezane s pritiski družbe in hitrim tempom, ki ga živimo. Po raziskavah sodeč do 33,7 odstotka prebivalstva v življenju doživi anksiozno motnjo. V zavedanju tega dejstva smo zasnovali izdelek Ulla 5 % CBD pršilo anti-stres in fokus, prehransko dopolnilo, ki pomaga v boju proti najbolj razširjenemu in neprijetnemu duševnemu stanju sodobnega časa – anksioznosti, čustvenemu stanju vznemirjenosti, občutku ogroženosti in panike. Pršilo vsebuje sestavino CBD, za katero predklinične in klinične raziskave kažejo, da blagodejno vpliva na tovrstne težave, ima malo neželenih stranskih učinkov in ne predstavlja možnosti za zlorabo ali odvisnost,« pove sogovornik. Pršilo sodi med njihove najbolj želene izdelke, saj vsebuje tiamin, vitamin B6, biotin in vitamin B12, ki prispevajo k normalnemu psihološkemu delovanju in delovanju živčnega sistema.

 

»SLOVENSKI KUPCI SO ZAHTEVNI«

Ulla je sicer slovenska znamka, ambicije pa imajo tudi po vstopu na tuje trge. Trenutno so tako prisotni na Slovaškem, za regijo Adriatik pa potekajo zaključni dogovori. »Prepričani smo, da je na našem trgu prostor za našo blagovno znamko, ki ima veliko prednost v kakovostnih sestavinah in v ‚zvezdi‘ naših izdelkov, sestavini CBD. Kot veliko prednost vidimo tudi, da izdelke snujemo in proizvajamo v Sloveniji in da se znamo hitro odzvati na zahteve trga. Slovenski kupci so zahtevni, vedo, kaj je dobro za njihovo telo in organizem, mi pa smo hvaležni, da lahko te izdelke dostavimo in z njimi navdušimo,« pogovor sklene Luka Dekleva.

Deli zapis:

Podobna vsebina